fbpx

❤️ וולנטיינס דיי סייל - 15% הנחה על קטגוריית יום האהבה בהזנת קוד קופון: LOVE15

תכשיטי יהלומים פופולריים מאוד בזכות עמידותם ומגוון העיצובים המרהיבים הזמינים. אם אתם מחפשים חנות יהלומים בבורסה, עיינו בסגנונות התכשיטים של רוזנבאום תכשיטים, המוצגים בעמוד זה, או שתגיעו לחנות בבורסה לקבל ייעוץ של המומחים שלנו לבחירת התכשיט שהכי יתאים לכם.

תכשיטי רוזנבאום

rozenbaumj

חנות יהלומים בבורסה: איך לבחור תכשיטים מתאימים?

ברוזנבאום תכשיטים תוכלו למצוא מגוון ייחודי של תכשיטי יהלומים, עם צורות פופולריות של חיתוכי יהלומים, אשר התפתחו לאורך הדורות ובעיקר לאורך המאה העשרים, כאשר אופנות חדשות הופיעו לצד טכנולוגיית חיתוך יהלומים פורצת דרך.

אז בואו נצלול עמוק לעולם היהלומים, ונבחן את העיצובים השונים שמחכים לכם, עם הליווי האישי של צוות חנות יהלומים בבורסה, שיסייע לכם לבחור את התכשיט שיתאים לטעמכם, להעדפותיכם ולשיקולי התקציב שלכם.

יהלום עגול: אלגנטיות וקלאסיקה נצחית

יהלום בסגנון חיתוך עגול הוא צורת היהלום הפופולרית ביותר לטבעות אירוסין, שמהווה בסביבות 75% מכלל היהלומים הנמכרים. סגנון זה הומצא לראשונה בשנת 1919 על ידי מרסל טולקובי האגדי, והוא כולל 58 סגנונות עיצוב שונים, שכל אחד מהם גורם לאור לזרוח מבסיס היהלום חזרה דרך הפן העליון, מה שמשאיר את הניצוץ והברק שאי אפשר לטעות בהם.

יהלומים בעיצוב עגול מתאימים ביותר לאנשים שמחפשים סגנון רומנטי נצחי, שמותאם לקלאסיקה, והם מושלמים לענידה בהנאה וגאווה.

סגנון עיצוב יהלום פרינסס: נשיות וכיף

עיצוב יהלומים בסגנון מרובע, פלרטטני מהנה ופשוט הפך לקלאסיקה מודרנית בעולם עיצוב היהלומים והמעצבים של חנות יהלומים בבורסה, בבית רוזנבאום תכשיטים יתאימו לכם תכשיטי יהלומים בסגנון נסיכה בהתאמה להעדפותיכם.

סגנון עיצוב זה הומצא בשנת 1961 בשיא שנות השישים המתנדנדות של לונדון, וחיתוך הפרינסס הוא יהלום בצורת ריבוע שמתגאה במגוון רחב של היבטים מורכבים, ומשדר ניצוץ וברק שכמעט אין שני לו.

ניתן לענוד תכשיטי יהלומים בחיתוך פרינסס בעיצובי סוליטר להשגת השפעה והערכה אולטימטיבית, תוך הנאה מאור הזרקורים והתענגות על קסם העיצוב של היהלום הייחודי הזה.

תכשיטי יהלומים בסגנון וינטג'

זהו סגנון עיצוב מדהים, דרמטי, חדור ארט דקו יפהפה, עם תחושה של שנות העשרים השואגות. יהלומים בסגנון וינטג' מעוצבים בצורה ייחודית ויש להם מעריצים רבים ברחבי העולם. הם נדירים ויקרים מאוד, ולכן מעלים דימוי דקדנטי בסגנון וינטג' של עושר ויוקרה.

הפרופיל העבה והמעט גדול שלהם, הפינות המהודקות והצדדים המדורגים באלגנטיות הופכים אותם לפופולריים בקרב חובבי אופנה ווינטג', והם מועדפים על אנשים שנמשכים לאביזרים עתיקים.

תכשיטי יהלומים ואבני אמרלד: סגנון עיצוב מגניב, קלאסי ובטוח

בדומה לחיתוך יהלומים בסגנון וינטג', יהלום בעיצוב אמרלד הומצא בשיא תקופת הארט דקו, כשהאלגנטיות והתחכום קיבלו צורות חדשות וזוויתיות מרגשות.

המונח של יהלומים בסגנון עיצוב זה נובע מהעובדה שעיצוב זה נחשב לסגנון פופולרי מאוד עבור אזמרגדים בשנות העשרים של המאה העשרים, והוא שומר על מהות זוהר מיושן בטבעות יהלום שאפשר למצוא היום במגוון התכשיטים של חנויות בבורסה ליהלומים.

שיבוץ יהלומים על תכשיטים דקים וארוכים

עיצוב זה כולל צורה מלבנית עם עיטורים דקים ומוארכים משני הצדדים, אבל היהלום הגדול בחלק העליון של התכשיט הוא זה שמבליט את בהירות אבן החן, מה שהופך את היהלום הזה לבחירת העיצוב הראשונה עבור חובבי הזוהר של פעם.

יהלום בעיצוב זה אינו מציע את הניצוץ המובהק שניתן למצוא בעיצובי יהלומים עגולים או בסגנונות עיצוב נסיכה, ומשחק האור המדהים שלו הוא ייחודי ומהפנט, עם הבזקי אור מתמשכים שמשדרים יוקרה, תחכום ואלגנטיות.

יהלומים בחיתוך מרקיזה, לאנשים שמחפשים עיצובים דרמטיים

לאנשים שאוהבים תכשיטים בסגנון עיצוב דרמטי, השפע והדקדנט שקשורים למלכות, יהלומים בחיתוך מרקיז יתאימו היטב. חיתוך מחודד ייחודי, עם קצוות מחודדים משני צידי התכשיט האובלי, הופכים את היהלום הזה למרשים ובלתי נשכח.

האגדה מספרת שסגנון עיצוב זה הומצא לראשונה במאה ה-18, כשמלך צרפת, לואי ה-14, הזמין יהלום נדיר למרקיז מאדאם דה פומפדור, פילגש מלכותית ואחת הנשים המשפיעות ביותר בזמנה. גם אם הסיפור אינו אלא מיתוס, אין מנוס מהעובדה שיהלומים בחיתוך מרקיז עוטפים את הזוהר של ארמון ורסאי, ויש להם את הקונוטציות של הפאר הנוצץ של אותה תקופה.

יהלומים בחיתוך קושן, בהשפעה רומנטית

לאנשים שמחפשים חנות תכשיטים שמוכרת תכשיטי יהלומים בעיצובים שלוכדים באופן ייחודי את מהות הרומנטיקה, לצד אימפקט שפשוט אי אפשר להחמיץ, אז צורת הכרית בתכשיטי היהלומים של רוזנבאום תכשיטים היא הבחירה המושלמת.

סגנון עיצוב זה אידיאלי לנשים וגברים שלעולם אינם מסתפקים במקום השני הטוב ביותר. יהלום בצורת כרית מתחבר לרומנטיקה ולתחכום של מסך הכסף, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אנשים שאוהבים קצת זוהר וינטג' ומקבלים השראה מהכוכבים של עידן הזהב בהוליווד.

יהלומים בחיתוך כרית מעוצבים בסגנון מלבני עם פינות מעוגלות, והם זמינים בעיצובים מוגדלים שמדגישים את הברק שלהם. סגנון עיצוב זה מיועד ליהלומים עם רמות בהירות גבוהות, והם נחשבים לבחירה מרשימה בגלל אפקט האש והניצוץ המדהימים שלהם.

יהלומים בחיתוך אובלי: אלגנטיות מרשימה

ליהלומים בסגנון חיתוך אובלי יש ברק מדהים ואלגנטיות מרשימה כתוצאה מצורתם המוארכת מעט. הם ייחודיים, משובחים ומעוצבים בתחכום, ונחשבים כבחירה פופולרית בקרב נשים וגברים שמחפשים חנות יהלומים מומלצת שמוכרת תכשיטים בסגנונות אלטרנטיביים ליהלומים העגולים הפופולריים יותר.

יהלומים בחיתוך טיפה: לחובבי הוט קוטור

יהלומים בחיתוך אגס יפהפה מעוצבים בסגנון היברידי, שלוקח אלמנטים מהחיתוכים האובליים ועיצובי המרקיז הקלאסיים, ומאגד אותם ליצירת יהלום שדומה לטיפה מושלמת, מנצנצת ומושכת את העין; דמעה של שמחה, קפואה לנצח.

זהו סגנון ייחודי ומרשים של יהלומים שנחשבים לפופולריים בקרב אנשים שאוהבים אופנת הוט קוטור והצהרות סגנון ייחודי.

יהלומים בחיתוך בגט, לחובבי תכשיטים בסגנון רטרו

יהלומים אלו חולקים את השם עם הלחם הצרפתי המפורסם, שפירושו "מוט ארוך". זהו תיאור מושלם עבור יהלום מלבני ארוך זה עם פינות מחודדות. הוא מציע משחק אור ייחודי שאינו נוצץ מדי אלא מספק הבזקי אור ארוכים ומתמשכים, שדומים מאוד ליהלומים בעיצוב אמרלד.

בטבעות אירוסין, יהלומי בגט בדרך כלל אינם משמשים כשיבוץ היהלום הראשי, אבל המעצבים של תכשיטי רוזנבאום, חנות יהלומים בבורסה משתמשים בהם ליצירת עיצובים מפוארים בסגנון ארט דקו. בטבעות נישואין, לעומת זאת, יהלומים בחיתוכי בגט יכולים להיות צורת היהלום היחידה שמשמשת ליצירת שורה מדהימה של יהלומים מלבניים שנוצצים במשחק אור עוצר נשימה.

חנות יהלומים בבורסה: שאלות ותשובות

מה צריך לחפש כשקונים יהלומים בחנות יהלומים בבורסה?

הטיפ העיקרי לרכישת תכשיטי יהלומים הוא בחירת היהלום לפי שיקולי צבע, חיתוך, בהירות ומשקל קראט. זהו הסטנדרט העולמי להערכת איכות היהלומים, והוא מאפשר לכם להשוות יהלום אחד לאחר.

איך יהלומים מקבלים את צורתם?

כל יהלום הוא ייחודי לחלוטין; תוצר של מיליוני שנים של כוחות טבע בלתי נתפסים. המיומנות של חיתוך היהלומים היא הוצאה עדינה וקפדנית של החלקים הטובים ביותר באבן החן המחוספסת; חקירת שיטות שונות לתמצות היופי של כל יהלום, ושימוש במגוון הכים המלא על מנת להגביר את הניצוץ ולהעמיק את תחושת הפלא.

טבעות יהלומים בסגנון חיתוך אובלי מומלצים ברוב המקרים לנשים עם ידיים קטנות או אצבעות ארוכות, כי אורך אבן החן משפיע על מראה יד ארוכה יותר.

מהו הגורם החשוב ביותר באיכות היהלומים?

חיתוך הוא הגורם החשוב ביותר מכל מאפייני היהלום, שכן הוא משפיע על יופי היהלום. מומלץ לחפש תכשיטי יהלומים בבורסה שמוכרת תכשיטי יהלומים עם רמות גבוהות של ברק ואש, במחירים משתלמים, עם התפשרות על רמת הבהירות או הצבע על מנת להבטיח עיצוב יוצא דופן. צבע היהלום הוא ההיבט השני החשוב להתמקד בו.

איך בוחרים צורת יהלום?

תכשיטי יהלומים זמינים בעיצובים קלאסיים עד לעיצובים יוצאי דופן, בסגנונות רומנטיים או מתוחכמים, ויש צורת יהלום שמתאימה לכל אישיות.

בחירת צורת יהלום היא, בסופו של דבר, בחירה אסתטית: בין אם אתם מחפשים עגילי יהלומים לקנייה כמתנה, טבעת נוצצת לאירוסין, או תכשיט יהלום לעצמכם, אתם תחפשו את אותה אבן חן שמתאימה לסגנון המועדף עליכם, ולאישיות שלכם.

רוזנבאום

חגיגות פסח
ברוזנבאום תכשיטים

20% הנחה על כל האתר והחנות
בהזנת קוד קופון: PASSOVER20

פתוחים בין השעות 10:00-18:30
לשאלות נא לפנות בטלפון 054-3452454